Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на преден десен фар на 156.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна на преден десен фар на 156.

    Снощи ми изкъртиха фара и го потрошиха, някакви си фенове на БМВ или на Фолксваген.
    Трябва да купя нов фар и да го сложа, но незнам как да го сменя. Незнам кака е процедурата и стъпките. Подозирам, че трябва да се сваля цялата броня, но не смея да правя нищо преди са съм се допитал до Вас. Така, е ще Ви бъда благодарен за съвет. Благодаря!
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
    DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

    ВАЗ 21079 1990 г.

  • #2
    По-лесно е, отколкото изглежда на снимките, но е пипкава работа - развиват се сума болтчета.
    Клик
    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

    Comment


    • #3
      на мен зора ми беше да развивам болтовете с които е захваната бронята за калника. другото всичко е елементарно. развивай само от страната на фара, а не цялата броня. зора е да е свалиш с няколко санта за да отвиеш болта на фара който е под мигача
      1.9JTD 105+

      Comment


      • #4
        Елементарно е, бих казал доооста по-лесно от описаното.
        1.Развиваш 2те бочета на подкалника (едното се пада точно срещу гумата, а другото е в самия ръб на подкалника и предната броня, и 2те болчета се виждат)
        2. после напъваш подкалника (спокойно достатъчно еластичен е, тествано поне 10пъти на моята кола) да излезе извън ръба на предната броня, с помоща на плоски отверки
        3. навираш си ръката през въпросния отвор и отвиваш двата шестограма които държат бронята за калника
        4. махаш решетките между сърцето и фаровете, под тях има още 4 шестограма които държат бронята, желателно е да се отвият така бронята излиза спокойно напред и остава предостатъчно място за ваденето и на 2та фара.
        !!!! ОТВИВА СЕ САМО ОТ ЕДНАТА СТРАНА, НОООО не оставяйте дълго време бронята свободно пусната от отвитата страна на опира на земята, защото може да напъва калника от неотвитата страна и ... нататък е ясно, особено ако има кит )))
        Вслучей че имаш подкартерна кора, охлаби болчетата които са под ръба на предната броня, така тя ще излезе свободно без да пречи на кората, после по обратния ред намисташ всичко.

        това е общо взето, всичко излиза за 10мин ако не се закучи нещо
        Attached Files
        Last edited by mirchozo; d.m.y г., 12:52.
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          Някъде четох, че до долния болт на фара може да се достигне и без да се сваля бронята - маха се капачето на халогена и оттам. Предлагам го просто като идея, понеже знам каква хамалогия е да се свали бронята. Някой да има опит по въпроса?
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Ако не бързате тия дни ще свалям фаровете и ще направя кличпе.
            А това с халогена не го препоръчвам, тъй като пак не остава много място за да се извади фара и е доста по-трудно особено когато почне да се сглобява.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
              Някъде четох, че до долния болт на фара може да се достигне и без да се сваля бронята - маха се капачето на халогена и оттам. Предлагам го просто като идея, понеже знам каква хамалогия е да се свали бронята. Някой да има опит по въпроса?
              Да, аз съм го правил. Имаше и по-голяма тема, но не ми се търси Малко е тясно и ръката ми беше доста охлузена, но не съм свалял бронята
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

              Comment


              • #8
                Супер сте! Днес с купих фара и ако не реши да завали много - ще си поиграя днес малко с нея. Само тоя шестограм малко ме притеснява, че нямам, ама ще поразтърся по магазина.
                Иначе как ги махате тия кабелчета, които влизат във фара за крушките и моторчето?! 15 мин ги гледам, като индианец и не мога да ги разбера...
                ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                ВАЗ 21079 1990 г.

                Comment


                • #9
                  Тия букси за които питаш имат метална пластинка (тел) която се натиска навътре и дърпаш. Ще кача няколко снимки в поста ми по-горе с обяснянията.
                  Енджой, и да не забравите биричка задължително след мероприятието.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #10
                    Смених си фара - като нова е, милата! Само едната щипка на дясната част на бронята не пожела да влезе. Завъртях само двата болта и долу и щипката не влезе. 30-40 мин я мъчих - не успя да влезе! Все пак бях сам, май ще се наложи да да си викна някой да помага, ама това е бял кахър! Вечерта пък излизам на по биричка БЕЗ колата! Все пак, обичам да я карам чист и неопетнен от алкохола, а вечерта е време за релакс след ремонта
                    ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                    DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                    ВАЗ 21079 1990 г.

                    Comment


                    • #11
                      Чудя се....имитациите на ксеноните..тези сините крушки...ако напръскам крушките си със син топлоустойчив спрей...дали ще постигна този синкав ефект, както е при имитациите?!
                      ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                      DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                      ВАЗ 21079 1990 г.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                        Чудя се....имитациите на ксеноните..тези сините крушки...ако напръскам крушките си със син топлоустойчив спрей...дали ще постигна този синкав ефект, както е при имитациите?!
                        Хах ти отрепа коня с лопатата колега, по-евтино ще ти излезе да си купиш крушки колега. Да не говорим че нищо няма да стане със спрей имайки предвид че халогенната крушка развива доста висока температура, изгаря дори когато я пипнеш а представям си с боя отгоре и.
                        Та така, крушки + спрей = 15-20лв ( 99.9999% ще изгорят) , крушки блу лайт пак 20на лв , а ся кое е по-изгодно
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • #13
                          Добре де, аз за това питам просто! Знам, че е имитация, но все пак БЛУ ЛАЙТА-а свети по-приятно от обикновената крушка, нищо че няма нищо общо с ксенона, то е ясно. Но определено свети по-приятно и по-добре.
                          ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                          DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                          ВАЗ 21079 1990 г.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                            Ако не бързате тия дни ще свалям фаровете и ще направя кличпе.
                            А това с халогена не го препоръчвам, тъй като пак не остава много място за да се извади фара и е доста по-трудно особено когато почне да се сглобява.
                            Никакъв проблем! За норматив вече монтирам и демонтирам фарове на 156 без сваляне на броня. Много е лесно и спестява много време особено ако често ти се налага тази процедура - около 7 миниути на фар е монтажа или демонтажа, без разбира се там разните решетки и допълнителни неща. Е първите няколко пъти на монтаж и демонтаж си бяха доста гадни (особено кагато е за пръв път), докато му се хване чалъма, ама след четвъртия път, вече ставаш спец и разбираш колко е лесно. Просто като се свали решетката се отвиват четирите торкса на бронята и тя се дръпва на пред за да се освободи от тях. След това се маха отдолу декоративната маска на халогена и оттам се бърка за да се отвие болта. Проблема е именно с този болт, защото ако е за пръв път и докато човек свикне точно с местоположението му, ше види извстни затруднения.

                            ---------- Post added at 23:41 ---------- Previous post was at 23:31 ----------

                            Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                            Добре де, аз за това питам просто! Знам, че е имитация, но все пак БЛУ ЛАЙТА-а свети по-приятно от обикновената крушка, нищо че няма нищо общо с ксенона, то е ясно. Но определено свети по-приятно и по-добре.
                            Ти колега сега визия ли искаш да имаш или искаш да ти светят фаровете, защото ако искаш там някаква имитация на ксенон светлина взимаш някакви сини крушки и си готов - свети нещо синьо, какво се вижда и ти не знаеш. Но ако искаш максимум светлина от халогенов фар си сложи osram nigh braker. Друг е въпроса, че въпросния osram е 20+ лв/на крушка (H7) и като си купиш две ще сисамо с двайсетина лева под цената на илиянските ксенони.
                            Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                            Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                            Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                            Alfa Romeo 156, 2.0TS

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                              Но ако искаш максимум светлина от халогенов фар си сложи osram nigh braker. Друг е въпроса, че въпросния osram е 20+ лв/на крушка (H7) и като си купиш две ще сисамо с двайсетина лева под цената на илиянските ксенони.
                              Аз карам вече половин година с Nightbreaker-а. Наистина свети! Иначе ги купувах от метро за около 17 лв. - едната. Преди няколко дни май ги мернах пак там на някакви цени по 7-8 лв. броя. Дано не съм се объркал, но не ми се проверяваше за да не се ядосвам, че съм се прекарал

                              п.п Говорим за късите, нали? Че дългите май са Н1, а те са по-поносими
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                              Comment

                              Working...
                              X